راه آهن اینترنت آرایشگر سرگرمی پیرزن

راه آهن: اینترنت آرایشگر سرگرمی پیرزن آرایش سرگرمی چه خبر از کجا ؟ باور میکنی یا نه ؟

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی قولی که مسئولان در مجلس دادند ، خبر رسان تلگرام فردا برطرف فیلتر می‌شود؟

    یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از قول مساعد مسئولان مربوطه جهت برطرف فیلتر خبر رسان تلگرام تا فردا (پنج‌شنبه) در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت که

    قولی که مسئولان در مجلس دادند ، خبر رسان تلگرام فردا برطرف فیلتر می‌شود؟

    خبر رسان تلگرام فردا برطرف فیلتر می شود؟/ قولی که مسئولان در مجلس دادند

    عبارات مهم : آموزش

    یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از قول مساعد مسئولان مربوطه جهت برطرف فیلتر خبر رسان تلگرام تا فردا (پنج شنبه) در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت که وزارت خارجه مامور به تهیه شکایتی به شرکت ملل و مراجع قانونی بین المللی راجع به کمک های آمریکا و عربستان جهت ایجاد اغتشاش در کشور و به دنبال آن وارد شدن خسارات شد.

    ایسنا نوشت: ابوالفضل حسن بیگی راجع به نتیجه جلسه کمیسیون امنیت ملی جهت بررسی اعتراضات اخیر، بیان کرد: کمیسیون امنیت ملی بعد از رصد کارها انگلیس، عربستان، اسرائیل و آمریکا راجع به اغتشاشات، روز گذشته جلسه ای را با حضور همه مسئولان و معاونان شرکت های امنیتی، انتظامی و وزارتخانه های کشور و اطلاعات تشکیل داد که در این جلسه ریشه رخ دادن اتفاقات اخیر مورد بررسی قرار گرفت.

    قولی که مسئولان در مجلس دادند ، خبر رسان تلگرام فردا برطرف فیلتر می‌شود؟

    وی توضیح داد: بعضی کشورهای همسایه بخصوص عربستان کمک های مالی و آموزش های نظامی جهت خرابکاری و کارهای تروریستی با کمک اسرائیل انجام داده بود چون نشانه آنها ضربه زدن به ملت کشور عزیزمان ایران هست. آنها از چند ماه پیش نیروهای خود را آموزش داده بودند تا در صورت وقوع اعتراضی، ناآرامی در کشور به وجود آورند. با این برنامه که بعد از به وجود آمدن ناآرامی ها ترامپ با سوء استفاده از موقعیتش از طریق شرکت ملل بخواهد رسما در امور داخلی کشور عزیزمان ایران دخالت کند.

    این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به هوشیاری ملت کشور عزیزمان ایران نسبت به این اقدامات، گفت: در حالیکه این افراد از چند ماه گذشته در خارج از مرزها آموزش هایی جهت ایجاد ناآرامی در کشور عزیزمان ایران دیده بودند جهت ورود به مرزهای کشور تلاش می کردند که بعضی از آنها با هوشیاری شرکت های امنیتی کشورهای همسایه قبل از رسیدن به مرزهای داخلی کشور شناسایی و دستگیر شدند.

    یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از قول مساعد مسئولان مربوطه جهت برطرف فیلتر خبر رسان تلگرام تا فردا (پنج‌شنبه) در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت که

    حسن بیگی ادامه داد: تعدادی دیگر نیز به مرزهای کشور رسیده که با هوشیاری نیروهای انتظامی، امنیتی و مرزی دستگیر و یا کشته شدند و یا اینکه به داخل خاک همسایه فرار کردند. در جریان فرار نیز بعضی از آنها به وسیله نیروهای امنیتی کشورهای همسایه دستگیر شدند.

    وی یادآور شد: با توجه به اعتراضات اخیر مردم مال باخته همچون سپرده گذاران موسسات کاسپین، البرز و سایر موسسات مالی و اعتباری و یا تجمعات بازنشستگان جهت احقاق حقوق شان، این کشورها از ماه های گذشته افرادی را آموزش داده بودند تا در جریان تجمعات حضور پیدا کرده و دست به اغتشاش زنند که خوشبختانه مردم ما با آگاهی متوجه شده است و صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

    به گفته حسن بیگی، بنای این افراد انجام خرابکاری و عملیات انتحاری در تجمعات بود که سربازان گمنام امام وقت آنها را در نقاط متفاوت شناسایی و دستگیر کردند. از طرفی دیگر تعدادی از اراذل و اوباش و معتادان به وسیله این شرکت ها سازماندهی شدند تا در جریان اعتراضات و تظاهرات اقدام به شکستن شیشه های بانک، تخریب اموال عمومی و حتی تعرض به ناموس، جان و مال مردم کنند، افرادی که زیاد آنها شناسایی شدند.

    قولی که مسئولان در مجلس دادند ، خبر رسان تلگرام فردا برطرف فیلتر می‌شود؟

    این نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به چگونگی تلاش این شرکت ها جهت ادامه اغتشاشات، گفت: آنها از طریق خبر رسان تلگرام به دامن زدن به اعتراضات و تهییج افکار عمومی پرداختند. با طرح موضوعاتی همچون زیاد کردن 50 درصدی قیمت بنزین و یا تفاهم دولت و مجلس جهت زیاد کردن قیمت ها تلاش کردند که منشتر شدن مطالبی از طریق خبر رسان تلگرام مردم را به خیابان ها آورده تا کارها خرابکارانه اش را انجام دهند.

    وی با بیان اینکه اسناد متقنی از کمک های مالی و آموزش های نظامی و دادن تجهیزات خرابکاری از سوی عربستان وجود دارد، بیان کرد: با توجه به اینکه آمریکا برنامه هایی جهت ادامه این اقداماتش دارد، ما در کمیسیون امنیت ملی تاکید کردیم که باید فرماندهی مشخصی جهت مقابله با این کارها وجود داشته باشد چون اسناد متقنی از کمک های مالی و آموزش نظامی و دادن تجهیزات جهت کارهای خرابکاری از سوی عربستان وجود دارد. عربستان از طریق خبر رسان تلگرام و اینستاگرام افراد را تجهیز می کرد تا در کشور ما اختلال به وجود آورند.

    یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از قول مساعد مسئولان مربوطه جهت برطرف فیلتر خبر رسان تلگرام تا فردا (پنج‌شنبه) در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت که

    حسن بیگی تاکید کرد: با عنایت به وجود چنین اسنادی، وزارت خارجه مامور به تهیه شکایتی از سوی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران به شرکت ملل و سایر مراجع قضایی بین المللی راجع به پشتیبانی های آمریکا و عربستان جهت آموزش به افراد جهت آتش زدن اموال عمومی و خرابکاری شد. آنها باید خسارت ملت کشور عزیزمان ایران را بدهند که برآوردها حکایت از خسارات سنگین به اموال بیت المال دارد.

    این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توضیح نشانه آمریکا و عربستان جهت ایجاد اغتشاش در کشور، گفت: با توجه به منزوی شدن آمریکا در خاورمیانه و غرب آسیا و همچنین پیروزی مقاومت و نقش تعیین کننده کشور عزیزمان ایران در فرماندهی مقاومت، آمریکا به دنبال براندازی کشور عزیزمان ایران است تا بتواند مجددا به خاورمیانه برگردد به همین علت جهت رسیدن به چنین هدفی از هیچ اقدامی دریغ نمی کند.

    قولی که مسئولان در مجلس دادند ، خبر رسان تلگرام فردا برطرف فیلتر می‌شود؟

    وی راجع به اوضاع بازداشتی ها نیز بیان کرد: تعداد بازداشتی ها محدود هست، تعداد زیادی از آنها با قرار وثیقه آزاد شدند و خانواده های آنها توجیه شدند که نباید در زمین آمریکا، موساد و سیا حرکت کنند. البته شناسایی آنهایی که از طریق مرزها جهت خرابکاری وارد کشور شدند نیز وقت بر است که قوه قضاییه و وزارت اطلاعات مامور پیگیری هر چه سریعتر به این پرونده ها و اخذ اطلاعات کافی شد.

    حسن بیگی تاکید کرد که اسناد کافی اعم از فیلم و تصویر و شهادت مردم نسبت به خرابکاران وجود دارد بخصوص افرادی که مامور آتش نشانی را از ماشین خود پیاده کرده و با خلاص کردن ماشین آتش نشانی تعدادی از مردم را زیر گرفتند.

    این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد اوضاع دانشجویان بازداشتی، گفت: تعدادی از دانشجویان که بازداشت شده است بودند در همان روزهای اول آزاد شدند چون آنها تنها در حال عبور از مسیر و حرکت به سمت خوابگاه ارزش بودند. تعداد دیگری از دانشجویان نیز با قرار وثیقه آزاد خواهند شد. آنها در تجمعات حضور داشته و به عنوان هوادار اقداماتی را انجام دادند.

    وی راجع به طرح عنوان برطرف فیلتر خبر رسان تلگرام در این جلسه، اظهار کرد: خارجی ها از طریق خبر رسان تلگرام به تهییج افکار عمومی و بیان دروغ نسبت به اوضاع پایتخت کشور عزیزمان ایران و سایر شهرها می پرداختند. به عنوان نمونه می گفتند که فلان مسجد و فلان منطقه آتش زده شده است در حالیکه چنین چیزی صحت نداشت. نشانه آنها دادن روحیه به سربازان ارزش در کشور عزیزمان ایران بود. آنها آمار کشته ها را بالغ بر سه هزار نفر اعلام می کردند که چنین چیزی صحت ندارد و 13 نفر کشته شده است اند.

    حسن بیگی ادامه داد: با توجه به چنین وضعیتی به وزارت ارتباطات ماموریت راه اندازی خبر رسان تلگرام داخلی و استقرار سرورهای داخلی داده شد تا مردم بتوانند از اینترنت با سرعت بالاتر و مطمئن و سرورهای داخلی استفاده کنند تا دیگر کسانی به منافع امنیت و وحدت ملی خدشه وارد نکند.

    وی افزود: قرار شد که مسئولان خبر رسان تلگرام نیز قول دهند که از خبر رسان تلگرام استفاده امنیتی و تروریستی صورت نگیرد به همین علت مسئولان در این جلسه به ما گفتند که تا پنج شنبه (فردا) احتمالا خبر رسان تلگرام برطرف فیلتر خواهد شد.

    واژه های کلیدی: آموزش | امنیت | ایران | تلگرام | آمریکا | مسئولان | کمیسیون | عربستان | عربستان،


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار